Szanowni Państwo, Nauczyciele i Uczestnicy Małopolskiego Konkursu Czytelniczego Czytam, znam, rozumiem,
bardzo dziękujemy za udział w naszym konkursie. Z nadesłanych przez Państwa zgłoszeń wynikało, że 602 osoby zadeklarowały chęć udziału w Konkursie Czytam, znam, rozumiem. Ostatecznie do etapu szkolnego przystąpiło 542 uczniów z 77 szkół w województwie małopolskim.
Na podstawie nadesłanych protokołów i prac uczniowskich, zgodnie z Regulaminem Konkursu, Wojewódzka Komisja Konkursowa zakwalifikowała do etapu wojewódzkiego następujące osoby:
Lista alfabetyczna uczniów zakwalifikowanych do etapu wojewódzkiego:
- Augustyn Daria
- Banaś Jan
- Barnaś Zuzanna
- Borowiec Liwia
- Cetnar Oliwia
- Chojny Justyna
- Czopek Bartosz
- Czyżewska Barbara
- Duda Karolina
- Dziuban Magdalena
- Filo Kacper
- Fyda Julia
- Gawlik Amelia
- Górny Łucja
- Hejmo Kamila
- Imgrunt Julia
- Jonak Maja
- Kawa Milena
- Korpacka Oliwia
- Korus Michał
- Łuszcz Maciej
- Mańka Magdalena
- Markiewicz Lena
- Matyszkiewicz Milena
- Michałek Kinga
- Mikosiński Leon
- Niemczura Roksana
- Nowacki Filip
- Osika Maria
- Pabian Tatiana
- Płaneta Weronika
- Podosek Patrycja
- Rąpała Alicja
- Salis Magdalena
- Sikora Maja
- Sikora Patryk
- Strojny Laura
- Szumowicz Krzysztof
- Urych Weronika
- Wiejacki Damian
- Wild Amelia
- Wilga Mateusz
- Witek Marcel
- Wrona Marta
- Wrzos Mateusz
- Żurowska Paulina
Informujemy, że etap wojewódzki Małopolskiego Konkursu Czytelniczego Czytam, znam, rozumiem odbędzie się 23 marca 2023 r. o godz. 11.00 w Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie (ul. Mickiewicza 8), budynek C, sala 017.
Konkurs będzie się składał z dwóch części. Najpierw uczniowie napiszą test złożony z pytań zamkniętych, trwający 45 minut. Następnie, po 15-minutowej przerwie, przystąpią do napisania dwóch wypowiedzi argumentacyjnych: jedna będzie dotyczyła „Pana Tadeusza” A. Mickiewicza, a druga – „Syzyfowych prac” S. Żeromskiego. Przewidywany czas pisania drugiej części – 60 minut.
Wypowiedź argumentacyjna ma opierać się na przykładach z lektury właściwie zinterpretowanych w kontekście tematu i odpowiednich wnioskach.
Ocenie będą podlegać:
– zakres merytoryczny, czyli znajomość i rozumienie problematyki lektur konkursowych, poprawność rzeczowa oraz funkcjonalne wykorzystanie wskazanych tekstów w wypowiedzi;
– umiejętność argumentowania (po dwa argumenty do jednego tematu), zilustrowanie argumentacji odpowiednimi przykładami z lektur;
– kompozycja zgodna z formą wypowiedzi;
– styl odpowiedni do treści i formy;
– odpowiedni dobór środków językowych, poprawność językowa;
– poprawność ortograficzna i interpunkcyjna.
Gratulujemy zakwalifikowania się do drugiego etapu!